Uitslag winactie: Thriller en Roman

De uitslag van de winactie voor twee boeken is door Bobbie vandaag bepaald.
, ,

Bespreking: Rollercoaster knikkerbaan

Met het Rollercoaster Knikkerbaan boek kun je een echte knikkerbaan van papier bouwen die 69 centimeter hoog is en 34 centimeter breed. Het boek bevat alle kartonnen onderdelen die je nodig hebt voor het bouwen en uitgebreide stap-voor-stap instructies. Er is ook een video beschikbaar om je op weg te helpen, daarvoor kun je de QR-code in het boek scannen. Dit blog bevat ook een eigen fotoverslag van de bouw...

Nieuwsflits juni

Boekennieuws waar ik heel vrolijk van werd is dat in 2019 bij The House of Books het nieuwe boek verschijnt van Camilla Läckberg. Het is een nieuw project van Camilla Läckberg, een tweeluik psychologische thrillers. Het verhaal dat zich in Stockholm afspeelt draait om Faye, een vrouw die bereid is heel ver te gaan om haar doel te bereiken: Wraak... Ik ben een aantal keren bij een interview met Camilla Läckberg geweest en heb alle boeken van de Fjällbacka verslonden. Ik ben fan van deze auteur en haar boeken en ben dan ook reuze benieuwd naar dit nieuwe boek.

Winactie: Thriller en Roman

Ook deze maand heb ik weer een leuke winactie voor jullie. Een thriller en een roman die ik op het boekenfestijn in Rotterdam gekocht heb. De 500 - Matthew Quirk Je geld of je leven - Catharina Ingelman Sundberg

Winactie uitslag: Mam, vertel eens - Elma van Vliet

Bobbie mocht vandaag de winactie afronden van Mam, vertel eens...

Winactie uitslag: Bambook

Bobbie heeft vandaag de winnaar gekozen van de Bambook Ladies Limited Edition. Voor wie niet gewonnen heeft is er nog de hele maand een kortingscode om zelf een Bambook te kunnen aanschaffen.

Nieuwsflits mei 2018

Mijn te lezen stapel is weer uitgebreid met een aantal recensieboeken waar ik heel benieuwd naar ben. De komende tijd ga ik onder andere deze boeken lezen: Voor mij - Jojo Moyes Wat Alice vergat - Liane Moriarty De Biebbende 7 - Michael Reefs Oscar Cook - Vera van Renterghem Arkhaii - Hannes Wieland De tweede vrouw - Gill Paul Het kwaad in ons - Corine Hartman De sekte Herrijst - Mariette Lindstein

Winactie (afgelopen): Mam, vertel eens - Elma van Vliet

Maak kans op het boek Mam, vertel eens van Elma van Vliet. Het is een invul boek waarin je dierbare herinneringen van je moeder kunt bewaren.

Winactie (afgelopen): Bambook Ladies Limited Edition

Maak kans op een Limited Ladies Bambook A5, een notitie boekje zoals je gewend bent, gecombineerd met de voordelen van een whiteboard. Je maakt aantekeningen met een speciale pen, en met de achterkant van de pen of een nat doekje haal je die gemakkelijk weer weg. Met de speciale app kun je je aantekeningen opslaan en in mappen zetten. Ik schreef er eerder al een uitgebreid verslag van dat je hier kunt vinden.

Weet jij wat een Bambook is???

Een tijdje terug kreeg ik het verzoek of ik een bespreking wilde maken over het Bambook. Meteen vroeg ik me af: Wat is een Bambook? Nadat ik op de site gekeken had begreep ik dat het om een uitwisbaar en duurzaam notitieblok gaat. Mijn interesse was meteen gewekt, want zowel voor mijn blog als thuis gebruik ik eigenlijk altijd notitieboekjes / kladblaadjes, en duurzaam is natuurlijk altijd een reden om meer informatie te willen krijgen.

Boekenbuit Elfia 2018

Zaterdag 21 april was ik met Jeroen naar Elfia waar we een geweldige dag doorbrachten met onder ander het slenteren langs kramen, genieten van de mooie outfits, het bekijken van een lasershow en het luisteren naar muziek. Via deze link kom je bij het Elfia Foto verslag. Natuurlijk gingen we ook langs de vele boekenstands, om bij te praten met bekende auteurs of om nieuwe auteurs en boeken te leren kennen. Ik kwam met 6 boeken thuis, waarvan er vier van te voren gepland waren en er 2 toch de geplande limiet wisten te overschrijden. Buiten deze boeken waren er nog vele die me aanspraken en ik graag nog wil lezen maar die heb ik keurig laten liggen, (misschien iets voor een volgende keer).
,

Fotoverslag Elfia 2018

Zaterdag 21 april ben ik met Jeroen naar Elfia geweest waar een een ontzettend leuke dag hebben gehad. Het was een zonnige droge dag en de sfeer was opperbest. Er waren weer veel mensen naar Elfia gekomen waarvan vele in prachtige outfits, ieder jaar is dat weer een lust voor het oog. Jeroen heeft veel foto's genomen, een aantal kun je hier zien, voor meer foto's kun je kijken op zijn website en mijn Facebook pagina.